IDAG SKA JAG INTE VARA NÅGON MENS_ _ _ _ _

MEN
Förmodligen hade jag varit tjejen som inte fixar gympan idag.
Som får sitta och titta på när alla andra kör killerball. Eller spökboll. Fan så kul det är!
Men jag kan inte vara med.
ALVEDON TILL UNDSÄTTNING
OCH EN LÅNGPROMENAD
RÖRELSE ÄR BRA
- OM MAN HAR DEN STÖRSTA TAMPONGEN O C H BINDA!
HELVETE
MÄN HATAR NÄR MAN PRATAR MENS
PRECIS SOM OM DE HADE NÅTT OTALT MED MENSEN
^DET ÄR INTE ENS FEL OM TVÅ BRÅKAR^
________________________________________________________________
IDAG ÄR DET ENDEL PÅ SCHEMAT:
bl a
RINGA LINDA NORÉN PÅ KOMMUNEN
Säga att köra 8mil om dagen för att skola in sitt barn!!! är s j u k t!
Jag ska berätta att jag nu fått jobb i stan och att jag annars vill ha en milsersättning.
Inte en enda kotte på Almas dagis är ifrån stan. De är ifrån eksjö eller björkeby.
Ska ta ett snack´me´na
_
Vi ska framkalla kort till storasysters dagis i Mariannelund också!
Hon måste ju ha bilder på livet här i Vetlanda till sin bok.
Det är utvecklingsamtal också.
Jag är nervös.
Vet inte varför jag vänder det emot mig.
Men det vore ju märkligt om inte skilsmässan och allt runt det togs upp.
Det är ju inte bara utveckling och livet på dagis som man tar upp. Det är ju det utanför som påverkar hur hon är där också.
Det gör så fruktansvärt ont att se och höra att sitt barn har tagit illa vid sig för något man valt att ta den igenom.
Men visst ska det gå bra.
Oj så jobbigt det är att vara vuxen ibland.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0