JAG SKULLE BEHÖVA TAPPA

Jag skulle behöva tappa sisådär 10-15kg.
Behöva och behöva.
Jag SKA.

Jag måste bara kolla upp mina värden innan jag växlar upp min motion.
Ska beställa tid idag, till sjukhuset.
Jag har gått lite det senaste och det har känts bra! I Barcelona måste vi gått minst 5-6mil. Och då är jag inte det minsta överdriven. Jag har aldrig i mitt liv träffat en familj med ett sådant tempo och förmågan att gå i all oändlighet! Haha otroligt! Jag hade compeed under trampdynorna på båda fötterna!
Jag joggade lite lätt igår med och det fick bra. Tänkte börja med intervallsträning nu i veckan. Ska bli kul! Ska införskaffa ett tidtagarur först. Klick klick.
Jag har satt 60min promenad/dag som minimum. Standard. En vilodag i veckan.

Flickorna är sjuka och min A har varit på träningsläger så jag har prioriterat annat sen torsdags. Men jag är inne på min andra dag som Väldigt fokuserad på rätt kost och kommande motion. Andra dagen är man kaxig, det är känt.
Men jag har gått ner 25kg förra året och jag VET att jag klarar 15kg NU.

När man är fet, tjock eller korpulent, ja vad som du vill kalla det, eller "mer att älska" (snarare mer att avsky)
Absolut INGEN vill vara fet.
Säger de det så har fasaden inte krossats än. Vänner har gråtit ut och bett om hjälp gång efter gång om en plan. Jag kan ge tips! Gärna:) Men DET ÄR BARA DU SOM KAN FIXA DET.
Jag är hård nu. Jag har väll haft samma avsky och provat vara fet. Aldrig mer. Bakom all fetma göms något trasigt. Det behöver inte försvinna för att man tappar vikt. Men i o m att man tappar vikt, orkar mer, blir glad och kanske lite till också ,- så blir det trasiga lättre att ta i tu med.

VORE DET LÄTT ATT GÅ NER MYCKET I VIKT SKULLE ALLA VARA SMALA OCH SMÄRTA

Det är bara krigare som lyckas.
Fighters.
Det krävs en fighter för att orka dra upp sig själv till att motionera, till att stå emot frestelser, till att INTE GE UPP.

Utmana dig själv och tänk vilken otrolig början på resten av ditt liv om du lyckas! NÄR.
Ska vi köra nu? Tillsammans? Eller ska du bara...? Nej. Det finns inget "imorgon" eller "på måndag" ..först är det ju helg och då ska vi ... NEJ. Bestäm dig. Är du trött på din livsstil IDAG. Börja idag! GO GO GO

Jag började för några dagar sen. Vågen är sönder här. Skit. Men känslan av att tagit tag i det- vara igång ger också en skjuts.

Jag funderar på om jag ska öppna upp ett nytt konto. En motivations och min resa till att bli Fit for fight till hösten.
. Eller så kör jag på med denna. Det är ju den stora delen av mitt liv.

Nu frukost. Äggröra och spenat!
Proteiner, grönt och vätska.
Simple as that;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0