Öroninflamation och förkylningsastma - Tvättid & PW med utrensning och frisk luft till hjärnan.

Stackars min lilla Almafis. Vi fick tid hos läkaren idag. Lilla hjärtat har haft 39.9 som mest och hosta som hos en röktant. Nu fick vi svaret., dubbelsidig öroninflamation och bronkit à la förkylningsastma. Inhalerade och tre mediciner hem 3ggr om dagen. Lilla älskade hjärtat,- bli frisk! Och det är nu!
<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

Henke kom idag också! Härlig kille och underbart skicklig med barn! Hon gillar honom så det förslår! Hänger mot honom och spelar Allan Ballan:)

Anton jobbar natt. Skit vecka. Börjar 22 och kommer hem till 6. Sover till 14 och ofta träning mellan han går på igen. Men det är så vår vardag kommer se ut. Men plussa på att jag kommer trappa upp min egna träning och börja jobba!! Fan så underbart det kommer bli att komma in i gängorna. In i ekorrehjulet.
—\__[[[[__________________

Powerwalk del 2 ikväll. Lyckorus och energiboost. Handlade grönt&protein snabbt innan det stängde.
Hängde tvätt när man kom tillbaka. Upp. Kramas och hålla en yrig flicka. Pussas och det var dom 25min ihop. Haha Det är lugnt hönni. Vi gillar att leva med tempo, träning och hets;) Älskar livet.

Är du skit intresserad av min matinköp, typ kan inte sluta tänka på det, så får du ta del av det här:


Kommentarer
Postat av: Suzette

Hejja Low carb!!;)

Hoppas du och lillan mår bra snart!

2012-04-16 @ 23:05:35
URL: http://suziettan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0