SKÄRPNING

Börjar jobba nästa vecka. Tur kan man kalla det då Alma vägrar bli frisk. Vägrar! . Hoppas innerligt att vi får ihop det med mitt nya jobb och hennes eviga sjukdomar. Måste bara gå ihop. Måste.

Var ju iväg i helgen gott folk. Det har nu ju inte missat. Jäddrar i havet vad det har checkats in,-och ut. Nytt foto hit och ny status dit. Gillar man att störa sig på utropstecken och grimaskort så har det varit en jobbig helg för den nämnde.

Okey, jag säger såhär. För alla andra bloggerskor har redan förklarat helgen så otroligt bra som t ex bonnmoran.se
Ris-smisk och nyponros.
Jag kan säga att de borde skämmas. Det tror jag nog att de gjorde, eftersom de inte visade sig för oss under hela helgen. Inte välkomnade. Inte förklarade eftersom allt hände eller s k u l l e hända. Det var vi själva som fick stå för det varma, showiga och spontana. Dra dit lite stackars kändisar som med sin närvaro ska kompensera arrangörernas brister. Nej tack. Inte så om jag fick betalt skulle jag lägga min tid på en sån helg i deras regi igen. Alldeles för mycket skitsnack om gåvor på rummet, lyx hit och underhållning dit. Va fan, jag talar för många, för snacket gick,om hur snopet allt kändes. Det fanns småglimtar av planering och man kunde tro att det stundtals hade gjorts förut. Men nej.
Lägg av och sadla om.
Ordna inget mer innan ni gått på föreläsningar, kanske nån kurs eller fått hjälp. Och då hoppas jag att bu får en stol att sitt på undertiden(!)
Man kan inte dra ihop 100pers och bygga upp allas förväntningar till Max med att räkna ner tiden och locka med lyx. Då får man fan leverera. De enda som levererade var Vi. Ett 20tal. Tillsammans gick vi All In och fick helgen att glittra lite ändå! Tack alla färgstarka och ni som bjöd på er själva!
Våga och Vinn!



Kommentarer
Postat av: petra

Helt rätt. Men kul hade vi iaf på kvällen. Men det har ju vår egen förtjänst. Kram

2012-04-30 @ 22:35:15
URL: http://zupermamman.blogg.se/
Postat av: Meekatt

Ja, håller ju helt med dig underbara du! Men jag är Så glad över att jag åkte och fick träffa er underbaringar! FAN vvilken kul kväll vi ställde till med! Varsågoda säger vi som bjöd på underhållningen, haha.



Kram Meekatt

www.meekatt.com

2012-05-01 @ 23:48:29
URL: http://www.meekatt.com
Postat av: Pernilla

Men detsamma! Anna och jag funderar på att anordna nått skit där sköna människor kan träffas! Där allt som lovas,- hålls! Och med märkliga goodiebags. Vi får se. Ni är iaf bjudna!

Kärlekhjärtasnuff

2012-05-02 @ 09:50:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0