SvtB och Soffhäng

Godmorgon. Martin Stenmark har väll fått sitt tredje(?) barn nu iaf. De åkte in för 3tim sen. Han skrev BB på sin status. Han är den enda kändisen jag har och som är sjukt aktiv på sin face. Han bjuder verkligen in.
Haha - Hänt Extra -

Klockan 00,01,03,05.30,06.00 Hejja

Tanken var att vi skulle ta en långpromenad och njuta av frisk luft och motion för min del. Behövs. Shit va jag unnar mig. Så fruktansvärt onödigt. Det blir ju inte lättare att växla över till Lchf imorgon då. Men jag har bestämt och sviker mig inte nu.

Vad jag längtar till gymmet!!
Jag längtar efter ett schema och en plan, ett mål. Jag känner att jag saknar fokus. Jag har inget mål att sikta på.
Så kan vi ju inte ha det heller!
Imorgon börjar det sköna.
• Ändrad kost.
• 60min - Lätt PW/ minimum /dag

Vad stoppar idag då?
Flickorna är sjuka. Inte lite heller. Så sjuka att jag inte ens kan låta dom gå utan strumpor på golvet.
Näsor rinner, feber hit och host till klökning dit. Glansiga ögon och matthet.
Nej, det blir lite lugnare tempo än planerat.
Pyssel, film, äta, vätska och vila.

VI SAKNAR MANNEN I HEMMET
Vi sitter här alla tre, tätt intill varandra. Blickarna på Timmy Lamm på Tvn och då o då klappar Alma på Ellen. Anton brukar vara först upp med tjejerna när de vaknat på helgerna. Jag brukar ta nätterna lite mer då stora tjejen är här. Det är underbart att komma upp och mötas av flickor och man. Ibland doftar det kaffe. De är så fina. Finns ingen utsikt i världen som slår att mötas upp av dom. På den punkten är jag den lyckligaste i världen. Stolt.

Snart frukost. Äggröra och kalkonkorv. Lite brunchigt. Är så okontrollerat hungrig nu för tiden. Därför kommer Lchf klockrent in.

GodMorgon vänner! En kram och high five! Nu kör vi..........





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0