4min för 70kr

Det fanns redan 15kr i automaten. Yees! La i en tia och fick solkräm! Lite extra touch på brännan à la smelly coconut:)

Låter bra och gött.
Smörjde in mig fort utav bara satan för att inte missa en sekund.
25%extra kräm också! Min lyckokväll!
Efter 4min brände det till så in i #
och jag är utav virket att bita ihop,- men jag stormade ur grillen. Kylde mig med iskallt vatten på papper. Drog med mig pappret till bilen och baddade mig hela vägen hem..
AHAAAAAA!!!!

Spola av sig.Tvåla.Spola.Ledsen mun.
Tappa upp badkar. Kallt!
Ligga där i i 30min.
Bli upptagen av mannen som svingade handdukar om mig.

Buuurned!! Måste blitt en reaktion mellan min kropp och krämen!
Har aldrig hänt förr!
70kr brände som sagt:(

P.s det vita är där jag inte kom åt att smörja;) nice


Kommentarer
Postat av: Anna

Neeeej oooh usch vad otäckt! Tur att du flög ur fort som sjutton! Farligt klet det där.. Kram från mig

2012-05-21 @ 23:26:01
URL: http://annapannaochlivet.blogspot.com
Postat av: Beatrice

Inget du rekommenderar att köpa då alltså. Tänkte annars att det där måste passa mig bra, som inte tycks bli så brun och fin....

2012-05-22 @ 10:09:14
URL: http://beatricer.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0