fin utan smink

Jo ja tackar ja "äpplet" ;)...

Det är få avsminkade stunder jag känner mig redo att ta mig ann världen! Haha
Då gäller det att håret är bra! Eller att man har keps! Eller en lugg som täcker 50% av ansiktet;)
Men det är ju viktigt att ha sminkfria dagar i veckan. Det vet vi.

Många är mer vackra utan smink.
Andra kan man önska sig iaf liiite smink på. Lyfta fram skönheten.
Man behöver väll inte sminka alltid.
Men iallafall Plocka ögonbrynen (på rätt sätt och i rätt symetri till ansiktet).
Hålla efter huden och ge håret en chans.
Vi mår BÄTTRE när vi känner oss fina. Skärp er som säger annat!

Så tack gulle :) Det var kul att läsa:*


Kommentarer
Postat av: Petra

Ja du e så fin så . sminkad eller inte.

tack för din goa & värmande kommentar angående min hjärntumör.

Kram kram fina underbara du

2012-05-18 @ 08:02:31
URL: http://zupermamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0