HELT PLÖTSLIGT BLIR ^30sec of fame^ FÖREVIGT ISTÄLLET

Jisses hönni.
Inte visste jag när jag höll på att smälla av utav uttråkning och besvikelse efter den så kallade "mässan"(bullshit) . Vi hade fri-lek och jag tänkte: Bra= säng = aldrig gå upp förrens vi ska hem. Tänkte att Ballerinapaketen som vi fick i Goodiebagen skulle räcka tills dess.. Då lockade de andra med Anne Söderlund. Okey. Anne kommer efter Mia (skäringer), men Anne är Anne och hon väger upp mot vilken smak som helst på en ballerinakaka.
På kvällen kom en till sån svacka mitt i karaoke och underhållning. Snackade ihop mig med Anna och vår konversation skreks såhär:
(dunk dunk dunk dunk) altn: Scooter
- Vad gör vi?
- All in?
- A L L I N!!!!!!

Så då gick man upp och drog av Rednex's - Cotton eye Joe
Ronny & Ragge - Snälla rara söta Anna"

JAG KOM I TRANS.

Roligaste var Ronny & Ragge. Behövde inte skärmen. Texten strömmade ur mig likt en Flashback från ^roliga timme ^ i klassrummet i trean då jag var Anna. B&J var resten.
Oj oj. Det cirkulerar många filmer. Foton och blogginlägg. Jag kan bara säga:
L E V E R A N S - Check!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0