Hittade ett gammalt inlägg från /vintern 09-nångång på gamla bonnmoran.blogg.se


..Det var en sån konstig, nostalgisk känsla att återse och samtala med vänner man senast hade en tonnårsrelation med.
~Det är som att det fysiska krockar med det psykiska.~ Tonnårstösen möter Mamman.~
Hur ska man beté sig. .vara sig själv..oj.. Förstår ni hur jag menar?
..
Men det gick ju fint och det var väldigt mysigt att träffas igen.
Jag insåg inte förrens då - hur mycket jag egentligen hade saknat knasiga carro-barro.
Vi gick årskurs 1-6 i Tomaslundsskolan tillsammans.
Hon bodde granne med min mormor och morfar ett tag. Min morfar bjöd Carro på tablettask en gång. Vi var bästisar. Josefin var också med. <3
Vi var järngänget som införde regler. Det är lite kusligt att tänka på vissa saker, men jag väljer NU att se de bra och fina minnena.

Caroline och jag förlorade kontakten. Men nu har vi börjat hitta tillbaka till varandra igen. Det är jag innerligt glad för.
Caroline bloggar för fullt. Hon är en snart färdigutbildad PR-kvinna. Respekt. Hon bor nu med sin kärlek i Örebro <3 Att blogga är inte så dumt. Jag har genom hennes blogg, sett en sida hos henne som jag inte trodde fanns förut, den har nog alltid funnits där, men det är inte den sidan jag lärt känna förut. Vi var väll bara ytliga då. ^^När man träffar Caroline är hon ett sprudlande champange av bästa sort. Man kanske tänker att kolsyran nog snart blir avslagen. Men INTE. Caroline är en djup, intelektuell ung kvinna och som även råkar ha
en kaxigt puttsad yta. You go girl! www.lineen.blogg.se.



---------------------------------<3
Kärlek & Respekt för tusan!// Pernilla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0