JAG HAR PUNKTAT UPP DET SENASTE HALVÅRET

Och det ska jag ta med mig till psyk.läkaren idag.
Det är ingen som bett mig om det, det är på eget initiativ.

Det är min första kontakt med psyk i Vetlanda. De ska väll följa upp medicin och utvärdera vilken sort terapi som är bäst.

Lite så att jag känner att jag inte vill älta det förgångna så mycket.
Utan min önskan är att få verktyg till att klara tyngre stunder och dagar med mig själv. Så jag kan få mer kontroll på det och att även lära mig se tidiga tecken på när ett depp kommer.

Det är genom att få tyglar och lära mig att jag duger,- som gör det lättare att acceptera ett liv med mig själv.


Kommentarer
Postat av: petra

Låter klokt

2012-05-12 @ 15:58:19
URL: http://zupermamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0