JAG SKULLE GÖRA EN SNABB AFFÄR OCH SÄLJA MIN BIL SEN SKULLE VI ÅKA OCH KOLLA PÅ ANTON NÄR HAN SPELAR FOTBOLL

Hon skulle ringt innan hon kom fram.
Så jag kunde ordnat barnvakt.
Men hon kom oanmäld. Inte bara hon:
Sex stycken stora bl*tt*r hoppar ur bilen och börjar härja, provköra och härja lite till med mig. Smaka, lukta och pilla på bilen. Som var MIN drömbil efter den förra. Nu var de där med alla sina 12händer och kladdade..
De stressade mig oerhört!
Jag + stress = VÄRDELÖS KOMBINATION
Barnen skriker och somnar tillslut.
(ahlgrensbilar +Festis fanns)
SÅ....
Här sitter vi NU finklädda. Med matsäck och picknickfiltar nedpackat i väskor.
I vår bil.
Med 4sommardäck de inte tog med brevid.
Som jag inte vågar lämna.
De är min räddning upp från skamfläcken.
Priset jag sålde bilen för är skamligt. Däcken ger mig några tusen mer.
Lite "hedervärde" i däcken.
Nu väntar jag på hjälp.
Förvara dom nånstans.
Har ryckt upp folk ur sitt fredagsmys. Snart kommer hjälpen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0