KAFFE & EN CHOKLADRUTA

85%



Läste en ruskigt bra artikel idag. Fick tidningen av svärmor efter att jag hakat upp mig och aldrig läste klart den hos dom igår. Ska dela med mig av artikeln sen när jag sitter med en dator i knät. Sällan jag gör det nu vänner. Pissuppladdningar från mobilen som oftast fuckar upp. Men håll ut compadres.

La ut bilen på blocket igen. Nu sänkt till skampris.
Den är värd ca70lax.
Men jag säljer den för minst 30!
En stor reparation måste göras.
Motorn. Fan också.
Kommer behöva betala säkert mer än 20' på lånet när jag sålt den. Fuck.

Härliga ekonomiska tider.
Tar en kopp på det. Och choklad. Hade varit godare med Geisha eller Marabou-Daim. Men jag har -15 to GO.
So..here I go..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0