LYCKORUS SOM EN EXPLOSION MED KONFETTI I KROPPEN

SÅHÄR VAKNADE JAG IDAG
TUMMEN UPP
Lite opraktiskt ibland, men det gick rätt bra.
Vad är det man brukar säga? "Ge glädje och du skall få glädje tebaka"
Äh, så har väll ingen sagt, men det funkar ju lite så..
.
JAG KÄNNER ATT VI ÄNTLIGEN HAR VIND I SEGLET.
VI.
Allt ha inte kommit ikapp, men nog fan måste det finnas lite hinder ändå. L i t e.
.
Sålde bilen. Fick cash.
I N V E S T E R I N G S D A X:
  • Gymkort på F&S (Medlemskap, Helår med Gym och alla pass)
  • Brio Race (ståbräda ska köpas också)
Det är två saker som jag väntat LÄNGE med att köpa.
Jag har varit S Å mogen. Faktiskt väldigt stolt över att ha låtit bli fast det har varit så viktigt.
Bidrog till att det nu kändes riktigt lyxigt att väl komma till stunden då man har de framför sig.
KLART OCH BETALT
.
FIXADE ETT BRA MULTIBLOCK
Jag är ju en kontrollmänniska i VISSA avseenden
och när det gäller detta vill jag bokföra
HUR jag tränar-
NÄR jag tränar och
UTVECKLINGEN
Före och efter,- bilder tas
(en del av att känna inspiration)
(våga nörda)
MOT GYMMET ! !
untz untz untz baby
Lite lätt och det roligaste jag vet.
BEN OCH STJÄRT
BRA START ger lust och pepp att fortsätta!
.
Nu känns det som All In for sure!
MANNEN JOBBAR NATT
Till han vaknade hade jag hunnit endel.
vakna, frukost, lämna A, städa, gymma, hämta, ringa viktiga ärenden och laga mat.
Som det ska va!
Och det blev egen kebabtallrik med sås från hasse(hehe)´s
För att bygga muskler måste man fylla på med proteiner efter träning!
PROTEINER framför ALLT
.
VET NI VAD SOM HAR HÄNT?
IDAG HÄNDE DET
JAG FICK BESKEDET ATT ALMA INTE FÅR BÖRJA PÅ ETT NYTT DAGIS I STAN FÖRRENS I HÖST
W T F
JAG LACKADE. VÄNLIGT MEN BESTÄMT. RIKTIGT BESTÄMT
- ALMA HAR FÅTT PLATS PÅ ETT DAGIS I STAN!
du läste rätt!
NÄSTA VECKA BÖRJAR Härjenhösan!
VI ÄR S Å GLADA!!
.
KLART VI FIRADE MED EN RACER!
TJOHOO!
LILLAN SOVER GÖTT
OCH SNART KOMMER MANNEN
DAGS ATT LAGA KVÄLLSMAT TILL OSS BÅDA
SEN SOFFHÄNG OCH KÄRLEKSGNABB
ÄLSKAR LEVA LIVET
.

Kommentarer
Postat av: Petra

Underbart. Va skönt när allt går rätt ibland. de e ju inte så ofta de händer!!

Grattis!! Skönt ni fick plats i stan. =) Verkligen er dag idag.

kramar



Jag gör likadant med all min träning, skriver upp o följer. Tycker de peppar oxå

2012-05-07 @ 20:13:52
URL: http://zupermamman.blogg.se/
Postat av: Beatrice

WONDERFUL!!!!! Härligt!!! Fantastiskt!!! Vad kan man säga..... GREAT!!!!

Tjohoooooo!!!! JIppiiiiiiiii!!! och allt det där.

GRATTIS!!!

2012-05-08 @ 09:08:08
URL: http://beatricer.bloggplatsen.se
Postat av: Therese

Om du vill köra intervaller på löpbandet, kika på tabata; http://tabata.se/



Lofsan, som var med på bloggminglet rekommenderar dessa.



Heja heja!

2012-05-10 @ 19:41:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0