TACK OCH GODNATT FÖR MIG

Frulle
Promenad m Alex&T
Handla mat
Bäckseda
Pool och grilla
Promenad (egentid )
Hemma
Laga kvällsmat
Tv m Mannen
Kärlek
Osv+.



.
Imorgon lämnar Man barn på dagis innan jobb. Jag har lagt fram så det inte blir några frågetecken (så han slipper väcka mig när jag förbereder mig för nattjobb) ;))
Han är min kung <3

Har spridit ut lite kärlekslappar till honom innan jag guck och la mig. Sist av alla. En lapp vid proteinshaken han gör sig på morgonen och väl valda ord med kajal på spegeln på toan.
Vilken romantiker jag blivit. Oj. (tyst)

.
Lite av vad denna dagen bestått av kära ni. Några tråkigheter också mellan varven. Men tiden läker sår och tror man på något så måste man våga för att vinna! Att leva är att förlora fotfästet ibland!
Kärlek.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0