ANSTRÄNGNINGSASTMA ÄR JU INTE SÅ SEXIGT

1tim promenad med techno-trance-pop-house i öronen. Alma fick på sig vinteroverallen till utflykten och somnade snabbt i vagnen.
Kände av träningsvärk från igår när jag gick med C . Det tempot vi höll igår i 1.20 var på gränsen till joggning. Det är bra att gå med någon som är längre då de tar större kliv och det pressar dig att öka. Konditionsträning med skrattattacker. Jag vet inte om det var för att jag tänkte på att hålla inne magen och sträcka på mig när vi gick,- eller om det var för att jag skrattade så mycket som gör min träningsvärk i magen. Gött vilket som!
Idag gick vi själva och fixade det också. Inte med samma tempo dock. Det blir det aldrig med vagn.
För er kanske det bara är a walk in the park att gå ut själva.. Men för mig känns det lyxigt. När Anton tycker jag ska gå ut och gå, och Härjis stannar hemma, spritter det i hela kroppen på mig. Han VET hur mycket det betyder och det är underbart att leva ihop med någon som förstår känslan. Som är aktiv och som inte håller tillbaka en. KLOCKRENT


Idag blir lunchen fyllda gröna paprikohalvor med nötfärs,lök och champinjoner. Toppat med fetaost och vanlig gräddost <3


Kommentarer
Postat av: FruNeroLindström

Förstår precis vad du menar med att slippa ta med vagnen. Lyxigt värre!!!!

2012-04-19 @ 11:04:09
URL: http://Frunerolindstrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0