FRUKOST - VIKA TVÄTT - SVTB OCH SNART PW

Kommer upp och ser att han vikt hälften av tvätten om inte mer. Eller vikt, han rullar handdukarna!- blir finare i Skåpet;)

Snart går vi ut. Hon har ingen feber och en mössa långt ner över öron får det bli. Gosig filt och förmiddagsvilan.
Kvalité.
_________________________


Tredje dagen på min livsförändring till att bli fit. Great balls of fire!
Börjat dagarna med Äggröra (2ägg + skvätt vatten + salt, vit,-svartpeppar) vispa upp ordentligt innan pannan och rör! Till det kokar jag ett Broccolihuvud. Ett helt!
Idag åt Alma iofs upp en del av min äggröra. Men jag mår som en vinnare och det är ju en känsla att eftersträva vänner.

Jag tog före och efterbilder igår. Borde ta kroppsmått. Men jag vet inte. .
Jag tror jag bara ska gå på känslan denna gång. Se resultat på kläder och i spegeln. Siffror och mått är bra! Men jag har levt slav under dom så nu provar jag detta och det känns klokt!
Tänkte visa efter en månad kanske! Ska bli kul att se! Följ med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0