Hallonrö

Kommer ni ihåg killen Sisqo -thong song?

Haha!

Shit va jag tyckte den va läcker.

Dansade lite pörrit framför spegeln i flickrummet.

http://www.youtube.com/watch?v=Oai1V7kaFBk&ob=av2e

Det var år 2000. Jag var 14 år ung. Samma år som jag förlorade min oskuld..sfullhet(!) Denna låten var inte i bakgrunden. Men det var Leif Loket Olsson..

-      Bertil 5..enkel 5:a…

KEPS! Jag har varit på Teamsportia (skitaffärsomaldrighardetmansöker) och letat keps att springa och ha som sportaccesoir;) INTE en enda. Var på Stadium i Växjö. Har varit på många andra ställen men inte en enda keps som klickat. Och så hände det! MAXI did it again !

Nu blir det hallonrött för hela slanten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0