MÅNDAG kl 7.oo = 77.4kg TORSDAG kl 8.oo = 74.6

Nu har ett frö börjat växa i mina tankar.
Jag är INGEN Industriarbetare. Alla är inte det. Jag gillar de bra arbetskamraterna, och kan tycka arbetet är kul i en kvart på varje ny position. (måla är det roligaste) Men ändå.
Jag vill som så många andra:
ARBETA MED MIN HOBBY
Skillnaden mellan ett ARBETE och ett JOBB är att;
på ett jobb så tittar du på klockan var 5-10min och undrar om klockan stannat varje gång du tittar.
Men på ett arbete tittar du inte på klockan, du önskar du hade mer tid att ge till det du gör.
.
SÅ, VAD SKA J A G BLI NÄR JAG BLI STOR?
Är det NU jag ska satsa?
Har jag fått hint om det som jag missat?
Eller är det bara så enkelt att jag nu börjar känna mig mogen?
För hur svårt kan det vara att satsa på sin dröm?..
..om det nu ÄR ens dröm kan man ju lätt ta sig över alla hinder och se att det var värt varende svettdroppe på vägen NÄR man nått sitt mål..
.
.
"Det är konstigt med mig..jag kan nästan allt........."
- Lotta på Bråkmakargatan
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0