Utkast: Feb. 21, 2012

Blir lite dubbelt mellan Face och Blogg.
Men som nämnt så har jag fått tillbaka energi och lust genom att VÄGRA deppa och till största delen av alla fina människor som skriver mail, sms, hälsar på och härjar på mig med KRAFT.
Men som min terapeut har sagt så MÅSTE jag börja tro på MIN EGNA INRE KRAFT.
Att faktiskt TRO att jag är SKAPT till en FIGHTER


Idag tar vi kroppsmått också,
alltså Anton o jaa
<Riktigt kul med teamwork>
Han har redan drömkroppen enligt mig,
men han har precis som jag mål och är träning och kostintresserad.
Det var väll mycket genom det som vi hittade något återkommande att prata om från första början när mina känslor för denna mannen växte fram,
helt otroligt syndigt.
Vi fick kontakt i början på min viktminskningsresa 2011 och han peppade och vi snackade mat.
Resten kommer i min livsnovell ;)
Efter alla år som gått efter skolan.. (det är ett år emellan oss) - då vi egentligen heller aldrig pratade, MEN har alltid (tydligen) sett varandra.
Eller,- Han har sett mig och drömt ;) Det där kända goda ögat man har för någon.
Jag har alltid tyckt att hans händer varit otroligt fina. (På håll.)
Jag tittar på händer som vissa tittar på ögon, rumpor och tutts t ex..
Han har alltid haft det där mystiska, kaxiga, lite nonchalanta och tillbakadragna självförtroendet som jag tycker är så intressant. Han gillar att provocera. Där är vi ett.
Hans kroppsspråk och breda axlar kan jag aldrig titta mig trött på.
En sak som är så fruktansvärt kul, är att ha honom vid min sida nu, som träningskompis.
Ska bli så kul när jag är i form och tar honom i långdistans.
(det enda jag känner, realistiskt, är möjligt att slå honom i)
Styrkan är ju självklart omöjlig. Men min kondition och uthållighet KOMMER KNÄCKA HONOM
Han har försprånget, men jag har mer VILJA.



HEPP!
13.32 den 21/2-12
så var första halvtimmens rask-promenad avklarad för den Första dagen i resten av mitt liv som världsmästare.
Man får försöka känna sig så,- som en Världsmästare!

________________________




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0