EN DANS PÅ KNIVENS EGG

Det är inte det att jag inte har lusten att skriva av mig, uj uj uj. Har sån skrivarglöd och grym källförteckning för att kunna skriva en fet C Uppsatts.
Men ni vet när man har ett kaos framför sig, ett städkaos t ex (vilket jävla bra exempel. Nöjd)
Man måste ta tag i det (måste få det ur sig) för att gå vidare.
Men VART ska man börja? När man väll kommit igång är det kul och man startar oftast andra projekt i farten. Man hittar nån gammal anteckning i en låda, ett fotografi och man sätter sig ner en stund. Jag glömmer äta när jag får städ/skrivarglöd. Sen pang så är energin borta. Men skit i det.
Nu är jag här iaf.
______________________________________________________
Match med A-team idag.
Borta Vimmerby.
Skitnödig tid. 18.oo borta och ingen barnvakt. Hon får följa med likt ett cirkusbarn. Fylla upp tränarnas fickor med Lördagsgodis. Enkelt recept på lyckad utgång.
Skit att missa A´s (ass hahaha) match idag. Hemma.

Match imorgon med B
Om det känns gött i kroppen.
Tycker inte det var en sån dum idé med mer speltid i benen.
Vi får se. Tanten måste känna på formen först.
________________________________________________________
Var ju hos Läkaren igår.
Stolpskott.
Min migrän i 5 dagar nu beror på
"Stress, mörk choklad.. och kanske menscykeln)
Pajas
Hon frågade inte ens om jag hade en stressig livstil. Hade hon gjort det och skakat lite på huvudet, tagit mig på överarmen och sagt: "Detta håller inte, och det är nog den största anledningen till din huvudvärk. Spänning."
Detta varken sa eller gjorde hon.
Så min teori om en tumör bakom högeröga är inte ens till ytan bortblåst.
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _
Massage hos Bergåse.
Det enda rätta
Skön person med otroliga händer till att räta ut muskler. Jag behöver honom.
Många gör det och det är otroligt vilken kundkrets han har.
Han har mitt drömyrke,
SKULLE VARA GRYMT,- Idrottsmassör bl a.
kom ihåg vem som sa det ;)
Anton ska bara vinna pengar först.
_
Nu fexa te se så åker vi o tittar på fotboll på Heds. Sen hem o äta, packa och åkA till samlingen 15.30
Blir nog snart avslut på denna dag också. Tyvärr.
_
NU KÖR VI!
KÖTT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0