FAN VA SUR JAG ÄR IDAG

Har gått ca 3mil på 3 dagar och jag ÄR van vid att gå..gå gå och gå..
M E N mina fötter har alltid jävlats med mig. Det är då skit att jag behöver dom så mycket! Egentligen mer än jag använder dem! Men hur ska jag kunna använda dom till max när de strejkar gång efter gång (haha ;)..fattar du? ;)

Jag har idrottat sen jag var 7år och jag HAR provat allt. Jag har kört med kirurgtejp på hälarna i de nya fotbollsskorna iår och det gick hur bra som helst!
Anton köper inte att jag säger att Compeed inte funkar på min fötter.
Nu har det nämligen visats sig att han är CompeedKungen..
To be continued..


Kommentarer
Postat av: Bondmoran

Aj :-(

/Bondmoran

2012-05-03 @ 08:27:19
URL: http://www.bondmoran.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0