MÅNDAGEN DEN 21 MAJ

Hönni hönni hönni
Vilken dag.
Vakna
Frukost
H&M-hets
Köpte badring på Leksakslagret
Bäckseda
Pool/solade/fikade/mös och gottade oss
Använde fötterna till det de ska användas för och gick hem..
Hemma 20.oo
Lägga barn
Hets-laga-mat.nu/anton/träning/hungrig
Inkommet Sms: Spelarmöte/kommersenare.com
åhåå
Ätit och nu bloggar vi te att lite.
.
.
Det är mycket som snurrar i huvudet just nu, men det känns som ett mellanläge mitt i allt.
Jag får inte grepp om mycket, men det kanske är bäst att köra på den gamla dängan:
"Se allt ådna sej te slut,- bare en ha tålamoood"

.
Jag vill tro att det var nån vis som sa det.
.

.

NU kom han hem,- mannen.
Så nu åker jag och solar,
JA
jag tänker;
Trivs man inte i sin kropp eller hur man ser ut i badräkten! Ja ni hörde!
B A D D R Ä K T
Mitt mantra:
"DetÄrSexigtMedBaddräkt DetÄrSexigtMedBaddräkt DetÄrSexigtMedBaddräkt"
så trivs man ändå liiiiite mer när man är brÜn i den.
(H&M´s baddräkter som är öppna i ryggen och på sidorna. Ds)
.. Nu tar ja hojja o drar..
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0