MAT, TRÄNING OCH PROFFSSNACK

Lax m spenat & fetaost .

Det blev inte så mycket träning då det istället blev undervisning i kost och träningslära med Rodster. Han är en självlärd talang som skulle knäcka vilken hobby PT som helst! Ex MIG;)
Han är en klippa och absolut en viktig del i min resa!

Jag har öppnat dörren och klivit in i en Otrolig värld. En stor värld som ingen utanför kan ana hur spännande den är.

Googla eller slå Jennifer Nicole på Wikipedia säger jag bara!
Plufsig tvåbarnsmamma som tog tag i livet, förlorade massor med vikt och senare vann "Miss Bikini America"! Grym inspiration!


Kommentarer
Postat av: Petra

Härligt. Du inspirerar oxå kan jag säga

2012-05-10 @ 21:43:18
URL: http://zupermamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0