MIN MAN ÄR OTROLIG

Inte bara :

•Mat på tallrik som är varm
•Nystädat
•Diskat
•Mina kläder ligger vikta
•Fönstret är öppnat för ett svalt sovrum
.. Jag får mig ett par RayBan..
...
Det är vad jag alltid önskat mig, Men aldrig haft tidigare. Aldrig ägt.
Ni vet en sån grej som när man var liten och ville ha den där stentvättade Dieseljackan på Jc. Den som hängde nere till höger i butiken.
Eller sina första Converce-skor. Äkta. Eller ett par Replay-Jeans..
Jag fick, eller hade aldrig möjligheten till att få, eller köpa sånt som var det dyrare av det moderna.
Mina vänner hade det alltid.
Jag har alltid tittat på.
Jag har överlevt. .

Men NU, när jag fick denna fina present av mannen i mitt liv.. Så togs jag tillbaka av känslan. Känslan att få det man önskat sig mest. Det man aldrig trodde att man skulle få säga vara sitt.
Jag satt bara och kollade först.
Fick lyckotårar och luktade på fodralet..

Så denna present betyder inte bara skydd mot solen.
De betyder 100 mer saker än så..

TACK ANTON


Kommentarer
Postat av: Beatrice

schysta slingor du har vännen....

Men du ska klisterlappen verkligen vara kvar? ;D :P :)

Så otroligt gulligt av honom....

Sådan män växer inte på träd. :)

2012-05-30 @ 06:35:48
URL: http://beatricer.bloggplatsen.se
Postat av: Hanne

Lika snygg som alltid!!

Den känslan är underbar :)

Den står inte för ytlighet utan för såå mkt annat.

Revansch t ex ;) !!

2012-06-01 @ 12:05:33
URL: http://villatretton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0