PÅ FREDAG SKA JAG HA FÖRSTA KONTAKT MED PSYK I VETLANDA

Vilket skrämmande ord egentligen.
Psyk
Psyket
Psykiskt sjuk
Vill vädra ur det lite. Få ordet att tappa så mycket skrämsel.
Jag mår riktigt bra nu. Jag känner att när läkaren sa att mina värden ser bra ut.
- Kan jag träna på ordentligt nu då?
- Yes YOU CAN!
Och när jag själv känner att jag mår bättre, färre humörsvängningar och -5 på vågen.. så känns livet för den skull mycket lättare och piggare.
Finns så många fler faktorer som bidrar men nyckeln är att må bra Innifrån och Ut.
Det är då man får energi, lust och styrka att orka med det man vill + mycket mer!
Så då har vi KOST, TRÄNING, KÄRLEK och mitt PSYKISKA MÅENDE i fokus
som det ska vara
och jag SKA finna punkten då jag känner mig hel en dag.
Finna ro.

Kommentarer
Postat av: petra

Bra du tar upp de. Får ordet att bli mindre laddat.

Härligt att du.mår bra, att värdena e bra.

Snygg bild. Söt ? Ja . Snygg ? Självklart! Kram

2012-05-10 @ 00:07:54
URL: http://zupermamman.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Fina Petra! Mina läsare är grymt dåliga på att kommentera mina inlägg ;) haha men du är då trogen! TACK SOM F*

Det värmer sååå!

Hoppas du får en strålande dag!

2012-05-10 @ 08:03:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0