LITE MER BILDER TACK

Det kanske inte är okey..
Men jag ha sett flera bilder på andra människor bakifrån och där det inte visas ansikte. Och har då tänkt att det är ok.
Får se Över det. Tyckte det bara var ett kul inlägg. Jag var fascinerad. Gillar människor som sticker ut och önskar mer sköna människor i världen. Jag t r o r inte han tar illa upp. . Ser jag honom igen ska jag fråga:)

Sen är det valfritt att besöka min blogg. Den är skapad av mig och jag väljer ut delar som jag behöver ventilera. Jag väljer helt och hållet vilka bilder jag lägger upp och om 90% är på mig själv så är det något man får ta.
Jag hoppas att du bittra människa också blir glad en dag. Så du kan avfyra några blixtrar mot dig själv och känna,- fan va jag är bra! För det är du! Du är fin och du är betydelsefull.
Känner du fortfarande att det är något du vill klaga på eller störa dig på med mig så är det varsågod. Varje människa väljer vad vi vill lägga energin på!
Om jag är så tråkig och hemsk att se på bild så har jag ett tips på en annan fin mamma som lever ut och vågar uttrycka sig. En fin vän till mig med tusentals besökare.. Hos henne hittar du nog massor att tycka om!

www.meekatt.com

Eller :

www.bondmoran.nu

Också en helt fantastisk människa att följa!


Lägg den sprudlande energin Du har på något annat än på att hata.
Man kan läsa mellan raderna att du behöver MER av livet! Våga & Vinn!
Och du, .. DU förtjänar att må bra inifrån och ut. Precis som alla andra.

Kramar från mig till dig!


Kommentarer
Postat av: Petra

Bra !!!

Vad är det nu som har hänt? Anar lite. Men va fan kan inte alla bara lägga av att skriva elaka saker? Gillar man inte en blogg så skit i att läs den! Gå vidare.

Kör din stil!!!



kram

2012-06-14 @ 21:14:28
URL: http://zupermamman.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag är inte bitter! Jätteglad och trivs med mitt liv! :) Men tycker bara det är tråkigt att "hänga" ut personer på det viset när man inte vet hur de reagerar!

Hej svejs!

2012-06-14 @ 21:24:09
Postat av: Meekatt

Haha, kärlek till dig fina du! <3

Och ja, låt E-type va! ALLA ser ju att det är han, haha. ;)

2012-06-14 @ 21:27:31
URL: http://www.meekatt.com
Postat av: Beatrice

Underbara fina människa...jag håller med dig Pilla. Jag sänder gärna en kram till denna bittra människa, hon/han behöver det säkert. Och som sagt var, det är ju frivilligt att läsa bloggen och JAAA alla ser ju att det är E-type...och han är ju redan en offentlig person så....nja det kvittar nog.

2012-06-15 @ 12:41:27
URL: http://beatricer.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0