NU FAR VI HEM HELA OCH RENA

Hem till jobb, träning, dagis, tvättid, städning, måsten, vänner, samtal, vardagstjafs, storhandling, människor, bolibompasex, disk, vardagslyx, nattning, morgonmys och allt som tillhör livet för oss.

Vi har haft det riktigt bra med Svensson fotboll, tacos och.. på fredag. Ölandsdjurpark och hetsenhösarna har visat sina allra härjigaste sidor. Børn! <3
Anton är heeeelt sjukt otrolig med barnen. Jag beundrar honom. Jag lovar att jag aldrig hade fixat det lika bra som honom. Heder. Han är en legend. Min. Vår.

Hur härligt det än är att komma iväg och lyxa lite extra med gott och äventyr , så är det tufft stundtals med sviktande blodsocker. Det värsta är när alla får det samtidigt, typ 30min efter mjukglass&sockervadd. Det hör te. De e så det blir med tivolisocker, stora och nya intryck.
.



_______
Just i denna stunden har vi packat bilen fullständigt till max. Vi fick nästan sitta på bagageluckan för att inte lampan skulle lysa för "öppen lucka".
Haha
Nyss var det Min söta lilla ponny, krokodilen i bilen, ketchup kan prutta och köttbullelåten bl à som spelades och sjöngs från tre fjärdedelar i bilen. Classic

(Men pang medans jag skrevset sista så sover barnen och nu varvas Larsa med Melissa. Mjukiskläder på och osminkat ansikte med ögonbryn som måste färgas och plockas, typ förra veckan.
Ska också färga håret lite idag.. Ni ska få se. Bra eller anus är frågan;)







.
Man blir tagen av låttexterna.
Lite blödig. Man tänker..
Jag känner att jag måste säga att Jag är så innerligt tacksam för mina och våra vänner. Alla som finns där och alla som inte syns lika ofta men som när man träffas är lika älskade och känslan är som den alltid varit.
Vi är bra på att kramas. Att berätta vad man känner. Berätta det innersta. Alltid bemötas mes förståelse eller råd.
Jag är så tacksam. Och ni är viktiga. Viktiga och värdefulla.
Ni känner mig, ni känner oss och vet hur vi funkar, vet vår historia, förstår vår humor och tar våra sämre sidor och hets. Sanna vänner får sanna vänner.
Det du ger är det du får.
Tack så innerligt.








Ha en fin dag! Fotboll i Holsby vid 18.oo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0