TAR NATT TILL GUETTA

Jag är verkligen dyngförkyld.
Jag har en klihosta som retar upp min sambo lika mycket som halsen. Hostattack var femte minut med tre repetitioner av hosta på raken. Näsan ska vi inte prata om. Fick köpa på mig ett artilleri med apoteksgrejer innan vi skulle till stugan.
Jag har inte varit såhär sjuk sen jag låg på sjukhus i mars. :(
Det som gör mest ont är att jag sprang 5km, 6km och 7km tre dagar i rad och sen hade jag en vila och tänkte ta milen nu i helgen på tid. Fuck.
Är så ledsen för sjukan.
Samvetet blir också större när man äter ohälsosamt mycket nötter m bär från OLW. Har tryckt en påse själv sen igår.
Har också ätit godis. Och andra grejer som inte innefattar min an

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0