UNNA MIG EN SKRYTBILD NU NÄR JAG KÄMPAR SÅ HÅRT - FÖR DET ÄR INTE LÄTT VILL JAG LOVA - MEN ATT FÅ SKÖRDA FRUKTEN ÄR DET FINASTE I MELODIN

Jag håller tallriken ren.
Jag matar mig med protein:
Kyckling
Nötkött
Lax
Tonfisk
Ägg

Och jag har så lite kolhydrater jag kan brevid. Nått knäckebröd eller rågbröd kan gå om jag vill.
Men jag kör på:

Haricotte vertes
Broccoli
Blomkål
Sallad och morötter
Istället..

Inga såser utan lite glaze om jag vill (Santa Maria - hickory)

Tre mål om dan och frukt, grönsaker eller ägg däremellan.
Har jag tight om tid tar jag en proteindrink.
Gillar starta dagen med det!

Äter vitaminer och även fettförbränning/återhämtning och koffein tabletter.


Jag mår så bra och jag kämpar.
Jag har 10kg kvar och jag har jojjobantat hela livet.
Nu känner jag mig själv bättre än så.. Jag har mer kunskap och har lagt korten på bordet.
Inga ursäkter och en evig kamp mot att hetsäta och gräva ner mig i mat och skräp när jag känner mig låg och deppig. Klart jag fallit dit. Det ska jag inte förneka. (korten på bordet)

Jag unnar mig ibland. Nån gång i veckan. Har ingen ätardag.
Det tror jag inte på., jag menar då att det inte är bra att vrål-äta. Välj det du saknat. Det som kn*llar i munnen;)

Men nu ska jag må bra,
INIFRÅN och ut.
Vill förändra bilden jag har av mig själv.
Gilla det jag ser. Vara nöjd kommer jag nog aldrig bli. Där är vi många.
Vi får peppa och kämpa tillsammans.
Klart bekräftelse är viktigt.
Klart man mår bra och blir stolt.
ALLA FÖRTJÄNAR ATT MÅ BRA

#Detgårbranu

https://cdn1.cdnme.se/cdn/7-1/2952349/images/2012/pic_205954735.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0