URLACKAD

Jag har sovit mindre än fem timmar.
Tvingat mig in i duschen sovandes. Gjort mig iordning och träffade den mest trögfattade och inkompetenta människa i luckan.
När jag förklarat och frågat och knappt fått rätt svar så ska jag precis sätta mig ner. Då sägs min terapeuts namn vid luckan igen och hon hade tidigare varit tvungen att "rusa" iväg.
De hade försökt att ringa mig. Jag såg missat samtal, från dolt nummer, men inget intalat. Hur skulle jag kunna veta då?
Så ögonen fylls med tårar vid luckan och en irritation sprider sig ut i fingertopparna. (andas förhelvete ANDAS och mogna till)

Helvetes jävlar fanskap.

Så nu sitter jag på en stol utanför mottagningen och andas. Lugnar ner mig. Så jag kan lämna den dåliga energin här.
Så jag kan gå ut och möta folk med ett leende och min som så alltid äppelkäcka attityd.. .



Kommentarer
Postat av: Beatrice

Styrka till dig...och du...(som du säkert redan vet), det är helt okej att visa det där andra också...den där inte så äppelkäcka sidan hos dig.

Som vi ALLA har. Ingen kan ligga på topp jämt...men som sagt, det vet du ju redan. Ännu en gång...styrka till dig. Kraaaam

2012-06-14 @ 14:41:07
URL: http://beatricer.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0