Känsla

Idag när jag var ute och gick/sprang så tog jag rundan förbi golfbanan..
Då är det en långsträcka med hög granar längst sidorna.. Vackert.
Men framför mig gick en gubbe och haltade.
Jag kände att jag skulle ta honom.
Gå ikapp.
Men som alla gånger när jag går förbi folk i full fart, som händer varje dag för jag går jämt. Går och går. Då får jag en skräckrysning och en segerkänsla samtidigt.
Jag känner att personen, som i detta fall hade stavar, kanske skulle sätta staven i bakhuvudet på mig.. Helt sinnessjukt att tänka så. Att personen liksom skulle ge sig på mig när jag är förbi.

Lite samma sak i trappor när nån går bakom. Jagad. Trilla. Mördad..


Allt gick dock bra. Som alltid annars.
Jag hejade och fick svar. .
Trevlig prick..


Kommentarer
Postat av: Meekatt

Hahaha, underbara du! Skönt att det gick bra! ;)

2012-05-30 @ 23:42:17
URL: http://www.meekatt.com
Postat av: Emma sandström

Knas, sådana tankar finns i mitt huvud med, så du är inte ensam om de:)

2012-05-31 @ 07:46:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0