LIVING LIKE A ROCKSTAR

..
SÖT hit och DIT
IN YOUR FACE !!
________________________________________
HAR NI MÄRKT HUR JAG SNÖAT IN PÅ TRÄNINGEN?
I KNOW YOU NOTICED
Men det är då fan va skönt det är att leva denna livstil.
T A N K A M E D V A T T E N V A T T E N  V A T T E N
AT F&S - VETLANDA
Men nu när jag inte har någon idrott. Ett lag att tillhöra.
l a g k ä n s l a
Då kör jag all-in på fitness.
Jag ska bli fit till hösten.
Jag ska bli min egna bästa lagkamrat
En utmaning som är hurSTORsomhelst för mig
Jag måste läsa på mer. Lära mig.
kunskapsluckor - check
Tror jag har ett r ä t t bra grepp om det, men det är mycket som jag inte ens har snuddat vid.
Jag är urkass på vad alla muskelgrupper heter. Jag kan inte heller vad alla övningar heter.
Jag bara tränar.
För att jag älskar det.
Nu har det börjat intressera mig stort.
Sitter och kollar på bloggar och sidor som ger mig mer kunskap och pepp.
Jag måste lära mig mer om kosten när man tränar mer effektivt, ofta och stundom explosivt..
Just nu har jag en stor övervikt, så att få bort den är i stor fokus nu.
Bara jag vet mitt viktmål.
Inte så mycket att bygga STORA muskler. Vill inte ha den typ av kropp.
Jag vill b a r a vara fit for fight. Fortfarande kvinnlighet och lite att ta i.
Detta är för mycket muskler, för stort för min smak. Inte mitt mål.
Men grymt presterat!!
.
Utan denna typ av kropp är mer mitt tycke och vad jag har som mål till hösten!



KÄNNS SOM OM DETHÄR ÄR RÄTT VÅGAT ATT SKRIVA OM NÄR JAG HAR SÅ MYCKET LÄSARE
Ett sånt fokus på kropp och yta.
Men det handlar inte bara om det. Det handlar om ett väl användt ord:
S J Ä L V K Ä N S L A
Man måste finna det som man mår bra av i livet. Jag har mått dåligt så länge jag kan minnas och har äntligen hittat ett sätt där jag får utlopp för mina känslor. Kunna ösa på om jag behöver det. Få avreagera. Samlas och känna ett driv. Men också att få kontroll och kunskap om att hålla mig frisk fysiskt. Man får inte glömma att jag har varit otroligt sjuk ett halvår. På gränsen till det värsta.
Så detta unnar jag mig. Även om det sticker i vissas ögon ;).
JAG unnar DIG detsamma. Känna att man hittat ^DET^
Detta är ju faktiskt glimtar ur mitt liv jag skriver om.
Det JAG väljer att belysa..
UNDERBART
<3
oCH tack FÖR ALLA FINA MEDDELANDEN!
Jag är så otroligt rörd och glad att få inspirera just dig!
.
Och UNDERBARA strålande Clara!
G R A T T I S till dina -10kg!
DU ska vara så otroligt stolt över din bedrift och det är DU som lyckats!
DU DU DU
GRYMT JOBBAT!!!
HEJJA DIG!
.

Kommentarer
Postat av: petra

Fan vilket peppande inlägg! Gillas skarpt! Kul att du har hittat ditt driv, din glädje. Ditt sätt att avreagera dig o må bra på. Underbart. Du om ngn inspirerar! Kör hårt

Kram

2012-05-10 @ 00:04:15
URL: http://zupermamman.blogg.se/
Postat av: Tobias

Tjeeeena, bra inlägg!

Kul att du har blivit biten av gymmet; ännu bättre att du har hittat till F&S VETLANDA :DD, Vi får köra ett pass ihop någon gång :)



Kliver man in i fitnessvärldens underbara värld så kan man inte mer än älska den livsstilen man lever och allt det har att erbjuda. Underbara människor med en underbart grym fysik, härlig stämning och inte tala om gemenskapen...That´s a high 5 :D



Fridens



//Tobbe



2012-05-10 @ 08:29:05
URL: http://tubensgalnacirkus.blogspot.com/
Postat av: Pernilla

DU är bäst Petra!



Och TOBBE.. min idol..

En ära att få ta del av din kunskap Master!

2012-05-10 @ 10:51:55
Postat av: Pernilla

DU är bäst Petra!



Och TOBBE.. min idol..

En ära att få ta del av din kunskap Master!

2012-05-10 @ 10:55:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0