NollNollFötti

Inte klokt Inte klokt.
"jag packade på 6min.." sa han.

Jag packade och hade Beslutsångest i två timmar+

Kill your Darlings^ och NU är jag färdig.

Vakna. Springa. Sola och göra sig redo för den första helgen jag ägnar mig åt något som är barnsligt kul, galet och fantastiskt.
Människor med samma musiksmak, sugna på livet och älskar veva på dansgolvet samlas framför ett hoper av Sveriges rikes bästa musikanter. Ja jisses.

Jag kan inte minnas på flera femtal år som jag unnat mig något sånthär.
Jag får självklart sponsring för att det ska vara möjligt.
(Fortfarande förhandlingar om À-kassan sedan 22Mars).

Men nu är kärlek, fina vänner och glädje i fokus!

Packa pappas kappsäck x 10 är kul.
Prova leva livet. UrSKOJ stundtals;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0